Nu räcker det.....

Det regnar idag med och solen har vi inte sett till...nu har vi softat klart inne så nu vill vi ha tillbaka solen och värmen igen!!! I morgon ska det bli lite bättre iallafall har jag hört så jag hoppas på det!!!

Firat Adam som fyller 5 år! Han hade fått en stor studsmatta som han, Erik och "kusinen" Kalle hoppade för fullt i när vi kom. Line testade några hopp men det gick alldeles för vilt till för hennes smak så hon lekte med Eriks verktyg istället..... :-)

Nu har jag precis duschat efter ett pass på crosstrainern och strax ska vi grilla korv och haloumi (grillost som är super gott...) och så blir det sallad till det!!!!

Har köpt en ny bok som jag ska börja läsa i senare ikväll..."Släpp inte taget..." med Harlan Coben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback