Envisa hals!

Haft det bra under mina lediga dagar. Student, västerås med mamma för att inhandla paket till den blivande 3-åringen, fika på hembygdsgården med Annmari, vedplockning (mindre kul...) sen har jag njutit av solen och läst!
Nu är det jobb i endast 4 veckor sen är det SEMESTER!!!!!!!!!!!!!!! Härligt härligt......

Har fortfarande lite ont i min hals, hosta och idag kom huvudvärken oxå... :-( vill bara bli bra så jag kan börja träna igen. Första veckan sen jag börjat som jag inte tränat mer än 1 gång och jag får sån ångest! Men nya tag i morgon....då ska jag träna oavsett!!!

Idag fick Line bada lite här ute på gården...i badbaljan!!! :-)



Kommentarer
Postat av: Magdalena

Känns lite konstigt att Line redan är 3 år! Tiden går fort!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback