Inte långt kvar nu.......

De har lagt nytt tak på vårt hus under veckan...de är snart klara. Det sista blir gjort på måndag! Jätte skönt att få det gjort så man slipper oroa sej för att bli överraskad av regnet någon dag!!!! Jag har faktiskt drömt flera gånger att vi vaknar upp och det är blöta fläckar på sovrumstaket.......!!!!

Endast 2 veckor kvar att jobba...9 dagar exakt eftersom fredag nästa vecka är midsommarafton....
9 DAGAR...det är ju ingenting! Sen väntar härliga dagar framför oss!! Lite planerade saker har vi men mest ska vi nog ta dagarna som det kommer.....SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SKÖNT!!!

Nix....inge mer bloggande idag!!! Ska glo på en film.......

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej

Såg att Line fyllt tre, så ett stort grattis i efterskott i från oss!!!

Hon har verkligen blivit stor sen vi såg henne sist :) Jätte söt tjej.



Ja tiden går så fort, känns knappt att man hänger med i svängarna.



Tröjan är från H&M, köpt i ett set med jeans. Tyckte oxå den var cool, så jag kunde inte låta bli :)



Hoppas allt annars är bra och att ni får en härlig sommar :)



Kram

Postat av: Marie

Hej,,,ja 3 år!knappt jag kan fatta det själv!!!

HM...att jag missat den!! ska kolla nästa gång...brukar ju handla på "killavdelningen" oxå!!!



ha en bra sommar ni med!!!



kram

2010-06-18 @ 22:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback