Tänker tillbaka!

Det nalkas student!!! I morgon är det dags för Petters syster Sofie att sjunga "För vi har tagit studenten......för vi har tagit studeeenteeeeen...fyfan vad vi är bra"!!!!!! Såklart ska vi vara där i Uddevalla för att fira henne!!!

Det är 11 år sen jag själv stod där....super glad för att skolan var över, nervös inför vad jag nu skulle hitta på, ledsen för att splittras från mina härliga klasskompisar, spänd för framtiden!!! Det har gått bra tycker jag när jag ser tillbaka på alla år som gått. Riktigt bra!!!! :-)


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Va kul att få träffa er imorgon, speciellt lilla Line som snart redan är 3 år! Senast jag träffa henne å¨riktigt var ju på hennes dop...



Kan knappt fatta att det är så längse sen vi tig studenten... för mig är det 9 år!

Postat av: Marie

Ja, kul att ses i morgon!!! :-) ja, tänk att det var så länge sen ni träffa Line!!!! Bra att det sker nu iallafall....:-)

2010-06-02 @ 20:27:40
Postat av: Magdalena

Trevlgit att träffa er igår...

Har lagt upp en del bilder nu, men nu är rasten slut så jag lägger upp fler senare...

2010-06-04 @ 12:51:32
URL: http://muumaggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback