Underbara 3- åring!!!

Stumpelumpan, skruttan, smulan, grodan...(kärt barn har många namn...) är alltså nu 3 år!!!

Nu när jag skriver detta så är Line ute på altan och leker med sina "my little pony`s"...en är mamma, en är mormor och så är det nån som är barn. Hon pratar för sej själv och det är så kul att lyssna på henne när hon leker!!! Det är verkligen så spännande att följa henne och jag kan bli så förundrad över saker hon lär sej! Min lilla tjej liksom......vad hon kan!!!! Jag minns när hon var liten som på kortet...man undrade hur det skulle bli när hon blev äldre...hur hon skulle vara, vad hon skulle gilla, vad hon skulle vara med om. Jag är så stolt över henne...som alla mammor och pappor är över sina barn och jag tycker det ska bli så spännande att se hur hon kommer utvecklas.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback