Va????????

....Precis kollat på Greys och ja,,,,skitit på mej nästan för det var så spännande!!!!!!!! :-) Vilket avsnitt.....!!!!!!!!!
Och så får man snällt vänta tills nästa onsdag innan man få se vad som kommer att hända....hur ska jag orka vänta så länge?????????????? kanal 5 play kanske???


Idag efter jobbet var vi på stan, handlade lite och tog en fika på vallonen. Line är verkligen inne i en period där hon inte riktigt vet vad hon vill och gärna testar hur långt hon kan gå. Det är mycket "nej" och "sluta"..vill inte ha, vill ha, vill inte!!!! Men jag ler mest åt henne för hennes försök att "trotsa" är inte så värst jobbiga eller svåra att ta sej förbi. Skönt det..och det är bara att inse att Line är inte född till att göra det jobbigt för sin mamma och pappa!!!!!

Mamma och pappa kom förbi på ett spontant besök....och Lisette på ett planerat besök. Roligt!!!!


Jag håller på att lära mej teckenspråk. Kan ganska många tecken nu och det är ju bara såååååå roligt!!! Det är så bra för så många barn, ja faktiskt för alla barn...att man förstärker ord med tecken så det känns kul att använda det och kul med en ny utmaning!!!

Alltså..jag har fortfarande inte hämtat mej från Greys avsnittet................

Kommentarer
Postat av: Angelika

Vad roligt med teckenspråk. Och så nyttigt och välbehövligt idag. Roligt att du lade upp en bild.

Då får vi andra ta del av det oxå. Tummen upp!

Kram

2010-06-09 @ 22:49:17
Postat av: Nadja

Hej Marie!

Jag ville bara tacka för paket jag fick utav Line (& er) idag! Jag hann inte på Petter när han hämtade Line idag, så jag hann inte tacka.. Men hjärtat var jättefint! Så, tack så mycket!

Häls Nadja

2010-06-10 @ 19:24:39
Postat av: Marie

Det var ni värda!!!! Ni tar ju hand om det finaste jag har!!!!!!! :-)

2010-06-10 @ 20:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback