Aj aj aj!!!

Har ont i ryggen!!! I morse högg det till när jag stod inne på toaletten, vet inte riktigt vad jag gjorde, om jag böjde mej på nåt konstigt sätt eller nåt. Det gjorde iallafall inte så ont då men nu efter en dag på jobbet så känns det betydligt mer. Kan knappt gå rakt!!! Detta händer mej då och då...och jag börjar fundera på om jag kanske måste gå till läkarn för att kolla upp detta. Har ju sne rygg och när jag var på förlossningen och skulle ta epidural så frågade läkaren om jag hade besvär av min rygg....det var svårt att ta epidural så det lyckades inte förrän på tredje försöket. Men jag gillar inte att gå till läkarn och detta onda brukar alltid gå över på ett par dagar. Hoppas det gör det nu oxå!!

Fredag i morgon........................... åh va skönt det ska bli!!! Line låter oss säkert sova till minst 9 tiden både lördag och söndag!!!! :-)


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Aj då! Inte roligt med ont i ryggen... Jag hade också ont i ryggen för ett tag sedan, men bara på ena sidan...

Hoppas att ni får en skön helg och krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback