En innedag!

Vintern är tillbaka och jag och Line har hållt oss inne idag! Tyvärr måste jag kanske ut och skotta sen..... :-(
Jag som trodde våren var här på riktigt och så blir det så här! GILLAR INTE!!!!

Jätte trevligt hos Helena igår. Hon bjöd på god indisk mat och en efterrätt som är bland det bästa jag någonsin ätit. Jag är inte annars mycket för efterrätter men denna kaka var nåt alldeles extra. Ska lägga ut receptet här sen. Vi drack vin (tre apor) riktigt gott det med och så blev det mycket snack om allt möjligt. Kom hem inte alltför sent men jag var riktigt trött i morse ändå när Line ville upp.

Mycket film och bokläsning har det blivit idag!!!

Ikväll ska jag kolla på första delen av "millenium" på svt play! Gick på tv tydligen igår och även fast jag sett filmerna måste jag kolla, allt visades ju inte på biofilmerna. Sen upp och jobba i morgon!!!


Igår!


Idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback