Jag lever...!

Varit dålig på att uppdatera...i veckan har jag varit på föreläsning i Västerås, föräldrarådsträff, överskolningssamtal på Lines nya avdelning och mellan det har jag mest jobbat och tränat och umgåtts med familjen såklart!

Line börjar alltså på sin nya avdelning i morgon. Det kommer bli jätte bra tror jag...hon kommer säkert börja prata ännu mera och lära sej massor nu när det är större barn i gruppen. Min lilla stumpa börjar bli stor..........!!!


Thomas och Percy...Lines favorittåg!

Kommentarer
Postat av: Ulla-Caisa

Hej på Er!Sitter här och ska egentligen skriva ett protokoll från ett möte igårkväll,men det var lite "halvrörigt" så det känns lite motigt.Det kommer säkert att gå bra för Line på den nya avd. yngre barn brukar få många små mammor omkring sig!Ha det bra hela fam.hälsar U-C.

2010-03-11 @ 11:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback