Träning!!!!!!!

Känslan efter att man har tränat är ju bara såååååå UNDERBAR och jag är så glad över att jag känner så här som jag gör nu om min träning. Just nu, när jag tränar på min vän crosstrainern så tycker jag att det är roligt. Trots att jag är trött efter jobbet, trots att soffan ser lockande skön ut så sätter jag på mej träningskläderna och tränar 3-4 gånger i veckan (sen slutet av januari...)...och det är faktiskt inte så jobbigt!!! Kanske är det för att den står där i vardagsrummet och gör sej påmind...jag kommer bara inte undan!!! Sen är det skit trist att jag fortfarande står och stampar på samma vikt. Trots att jag tränar duktigt, alltid över 300 kalorier på 45 min, och trots att jag äter nyttigare än förut!!! Jag skulle nog behöva strunta i allt som är onyttigt....precis allt men hur tråkigt skulle inte livet vara då???? Jag känner mej iallafall duktig, jag får skit bra kondis, jag mår bra och jag känner mej fastare!!! Jag är stolt över mej själv!!!! :-)

Men jag vill bli smal....... :-(

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är duktig MArie....jag tycker att du är super fin som du är!!!

2010-03-30 @ 08:33:40
Postat av: Marie

Tack Sofia!!! Du är go du!!!!!:-)

2010-03-30 @ 14:40:57
Postat av: petra

bra jobbat Marie!! Önskar jag hade samma motivation... Jobba på!! =)

2010-03-30 @ 16:11:10
Postat av: camilla w

Du är himla duktig och motiverar mig, men jag säger som Sofia du är så himla fin, precis som du är! Du är Marie!

2010-03-30 @ 19:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback