Fattigare

Idag slutade vårt kylskåp att fungera!!! Så jäkla typiskt...när vi egentligen skulle behöva köpa en ny spis!!! Men vad göra...det är bara att hosta upp pengarna och betala!!! Så nu står det ett nytt skåp här i köket och väntar på att bli inkopplad.

Hade medarbetarsamtal med min enhetschef idag. Det gick jätte bra....jag fick mycket bra beröm, nästan så jag blev lite rörd och tänkte "pratar hon verkligen om mej" :-) !!!! Känns bra och inspirerande.....!!!

Nepp nu ska jag softa lite i soffan!!!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hej!

hittade på din blogg, Pernilla här er förra praktikant. :-)

härligt med beröm, det är du värd. tycker du är toppenbra med barnen. :-)

/7Pernilla

Postat av: Marie

Tack så mycket!!! :-)

2010-05-25 @ 18:19:43
Postat av: Sussie

Så surt med trasiga kylskåp, tur att du hade ett trevligt medarbetarsamtal =))

2010-05-26 @ 15:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback