Helgen!

Den här helgen har innehållt det mesta. Både glädje och sorg...
I fredags var det begravning...många ledsna människor, vackra ord om min morbror (som jag inte kände så bra, tyvärr...) och fin musik. Man vänjer sej aldrig vid detta kyrkliga farväl...det är så jobbigt och speciellt jobbigt är det när man ser andra så ledsna. Men det var fint, väldigt fint.

Underbara vänner och kollegor kom över på grillfest. Hade riktigt skoj trots dagens allvar....! Olof kom oxå och äntligen fick vi träffa hans tjej, Sara. Jätte trevlig tjej som jag hoppas vi får se mycket utav framöver....även kanske i rutan. Hon sjunger nämligen för idoljuryn på tisdag så vi håller alla tummarna för henne!!!
Bolagspopfinalen på green man var skoj!

Nu väntas jobb igen i morgon och jag tror faktiskt att jag redan nu ska gå och lägga mej!!!

Super trött efter denna helg!!!!!!!!

God natt!


Line har fått clipsörhängen av sin mormor. Hon älskar dom och vill gärna ha på sej dom hela tiden!!! TACK mormor!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Tjusig Line med örhänge o allt förstår att hon e lycklig =)))

2010-05-11 @ 09:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback