Lång men bra dag på jobbet!

Haft trivselkväll med barn och föräldrar idag. Det blev en lyckad tillställning...alla såg iallafall glada ut och barnen var stolta över att få visa sina föräldrar vad vi gjort under höst och vårtermin, och det är mycket det!!!!! :-) Blir alltid så stolt och glad över mitt jobb såna här dagar....Kan verkligen inte tänka mej att jobba med något annat och det känns så skönt att man hamnat så rätt i livet.

6 veckor är det kvar innan min semester börjar.....fick en chock när jag insåg det...6 VECKOR!!!! Det är ju ingenting.  Har inte alls tänkt så mycket på semestern, så som man annars gör...vintern var kvar länge, våren kom så snabbt och plötsligt så försvann flera veckor. Har inte hunnit tänkt på vad vi ska hitta på, inga planer alls liksom......sommarkläder??? kanske dags att åka och handla det!!!
Nu vill jag nästan bromsa tiden lite...

Sofia!!! Stort grattis till dej min vän som fått ditt tredje mirakel....en liten pojke!!!! Nog blir man lite sugen allt på att skaffa barn igen...........hur kan man inte bli det?!?!?!?!?




Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack vännen =) ja det är helt underbart & fantastiskt att vi fått en till liten bebis <3

Hoppas vi ses snart...saknar dig!

kraaaam

2010-05-19 @ 17:36:51
Postat av: Marie

Saknar dej med!!!! Kraaaam

2010-05-19 @ 20:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback