Med känsla för inredning....

...Inte bara jag tydligen som är intresserad av det i vår familj. När jag kommer ner efter att jag varit uppe en stund och fixat med tvätten så var det inte riktigt sej likt här i vardagsrummet. Ljuslyktorna som stått på rumsbordet stod på den vita hyllställningen på golvet, där hade ramen med kort på henne och kusin Matilda stått tidigare men den hade hon ställt i  fönstret. Den vita korgen som står i vår sideboard stod på golvet. Hon såg så finulig ut....och ja, det var faktiskt ganska så snyggt! :-)

Ledig i morgon då....inte helt fel med ett break så där i veckan! Jag jobbar på fredag oxå men slutar tidigt så det känns helt okej!

I morgon ska jag njuta av att få umgås med Line heeeeeeeeeeeela dagen!!! Inga direkta planer har vi förutom att "blåsa bobblor" (läs såpbubblor)....! Tuffa krav hon har.... ;-)

Greys ikväll och jag kommer som vanligt sitta bänkad framför teven....................!!!
Ha en bra kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback