Mors dag!!!

Alla härliga mammor förtjänar att bli uppvaktade idag!!! Speciellt min underbara, fina mamma som förutom att hon är världens bästa mamma är världens bästa mormor oxå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I morse fick jag frukost på sängen. Line kom in med paket som hon genast började att öppna, hon ville ju hjälpa sin mamma!!!! :-) Fin blomma fick jag oxå så det blev en väldigt bra morgon och mysigt att äta tillsammans i sängen. Lär byta sängkläder innan läggdags bara för det blev lite smulor....

Annars idag har vi grejat ute innan regnet kom.....hoppas solen tittar fram snart igen så jag kan sätta mej ute med min bok!

Va i skinnsberg igår. Mamma och pappa bjöd på mat och så passade jag på att träffa Susanne en sväng. Vi tog en promenad och uppdaterade oss om läget. Alltid lika kul att ses!!!!!!!!!!


Tack för att du finns!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback