Hurra för mig!!!

Precis gjort veckans andra träningspass!!! Blir förvånad över hur lätt det faktiskt går att träna just nu....
Nu bestämmer jag bara att jag ska träna, sätter på mej kläderna och sätter igång. Alla jobbiga tankar som "nej, usch...orkar inte..." "jag gör det i morgon..." "jag hinner nog inte"...."åh va tråkigt"....alla dom tankarna existerar inte längre och det är ju bara såååååååå skönt! Att komma med ursäkter har jag alltid varit så himla bra på men nu är det slut på det...!!!! Jag håller mitt nyårslöfte och det var länge sen jag hållt det så länge som nu.....yippie......!




Jobbar bara i morgon sen är jag ledig på fredag. Min morbror Nisse har dött så jag ska på begravning :-(
Det blir en jobbig dag för många även på annat håll och mina tankar kommer vara hos dom oxå!

Kommentarer
Postat av: Ulla-Caisa

Duktig tjej!! Även "den gamla" försöker hålla igång,i vinter har det vart bodypump 2 ggr/v och stavgångsturer däremellan, bl.a.Det känns bra när man väl kommit över tröskeln!! Till tisd. är det vårruset i Vänersborg,målet är att förbättra tiden, sen får vi se hur det blir. KRAMAR till Er!!!!

2010-05-06 @ 14:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback