Dag 2 : Min första kärlek!!!

När jag gick i 4:an eller 5:an blev jag kär i Tobbe. Han var nyinflyttad och var ett år äldre. Jag blev så kär!!! :-)
Jag och mina kompisar var ofta ute när det var kväll och smög. Det var något vi ofta roade oss med och ibland träffade vi på Tobbe med nån kompis...Jag minns hur nervös jag blev varje gång.

Sen frågade en kompis till han chans på mej, ÅT honom!!!! LYCKA!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag var ute på skolgården och hade rast och ja, så plötsligt hade jag en pojkvän! Det var väl inte direkt seriöst men jag minns hur stolt jag var för han var en rätt populär kille.....så därför var vi inte ihop särskilt länge och samma kompis ringde sen till mej och gjorde slut!!! Bra att gå via kompisar....moget....!!

När vi sen blev äldre hamnade vi i samma kompisgäng ett tag och då var det lite skoj att vi hade varit tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback