Dag 5: Vad är kärlek!!!

* Att sitta tätt intill Petter och Line i soffan och ha "fredagsmys"
* När man hör Line komma in till oss på morgonen, glad och "morgonmysig"
* När vi pussas alla tre
* När Petter frågar om han ska massera mina (torra, äckliga) fötter (vem vill det liksom....)
* När jag kommer hem från jobbet och Line möter mej med en kram och ett stort leende
* När Line ska sova och vi kramas och jag säger "jag älskar dej, till himlen...." och Line säger "...och tillbaka"
* När Petter gör något romantiskt helt spontant...(typ, skriver i snön med hallonkräm)
* Line
* Petter
* Min familj och släkt
* Mina vänner

Familjen, vännerna.....livet! Det är så mycket som är kärlek!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Härligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback