Dag 7: Min bästa vän!!!

Om man ser till helheten så har jag fler än bara en bästa vän för jag delar liksom olika saker med olika människor på olika sätt. Jag har många nära vänner som betyder så mycket för mej och jag älskar dom allihopa!!! Jag tycker att jag är lyckligt lottad som har så många härliga vänner omkring mej och även om jag inte träffar alla så ofta så är dom bara ett telefonsamtal bort och när man ses är det som man sågs för bara ett par dagar sen. Jag har vänner som ger mej energi, som får mej att må bra, som man kan prata med allt om och som man kan ha sååå jäkla kul med!!!

Men såklart finns det ett par som får veta allt före alla andra. Som jag ringer först när det är något speciellt.

Petter är ju min bästa vän på ett sätt för han är ju den som känner mej bäst trots allt, som vet alla mina fel och brister (nästan iallafall..några kanske jag har lyckats dölja...) men som ändå älskar mej!!! Men en tjejkompis är ändå en tjejkompis och det är något väldigt speciellt....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback