Blev motiverad!

Vi fick åka ganska länge innan vi träffade på Petter igår när han skulle springa till skinnsberg...

Ända till Assi kom han, så 2,5 mil SPRANG han alltså...!!! Jag förstår ingenting....kan man verkligen springa så långt eller har han lurat mej och åkt bil med nån????? hahaha seriöst..jag är imponerad! Nu har min bror lovat att han oxå ska springa den vändan i sommar...;-)

Så jag blev lite motiverad idag och tog på mej löparskorna. Petter och jag sprang 2 varv runt eskiln, 5 km och trots att det var evigheter sen jag sprang sist så gick det jäkligt bra, hade nog kunnat springa en bit till. Träningen på crosstrainern har garanterat förbättrat min kondis.

Annars har Petter och jag njutit av att vara barnfria. Igår lagade vi super god pizza, va uppe sent och kollade på film och i morse gick vi upp 10:40...såååå skööönt!!!

Men nu är lillskruttan hemma igen och det är så mysigt att pussas och kramas igen. Det är ju ändå bäst när hon är hemma såklart!!!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback