Busborgen...

Kul som vanligt och speciellt idag när vi hade sällskap av Annmari, Erik och Adam. 3 barn med massor med spring i benen... och ja, vi fick leka ock springa vi oxå. Jag blev alldeles svettig där ett tag när Line inte ville åka rutschkana själv utan jag var tvungen att åka oxå. Upp, ner, upp, ner och när allt är anpassat för barn så blir det ju extra jobbigt, men kul som sagt. Som tur var åkte hon själv på slutet så jag fick vila lite :-). Oj va folk det var där...alldeles föööör många, för att få ett ledigt bord när det var dags för käk var nästan omöjligt. Vissa sitter ju där på sina arslen hela dagen medan deras barn leker och härjar fritt...

Nu väntar jag på Petter, vi ska käka och sen ska jag nog mysa i soffan med en bra film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback