Typiskt!!!

Direkt när jag slutade idag var Line och jag på "springlek"....många barn var där med sina mammor och pappor för att leka, hoppa, klättra, leka och ha kul. Line var lite försiktig i början men blev snabbt varm i kläderna och provade det mesta. Så på tisdagar framöver är vi uppbokade på detta....!!!

När jag hämtade Line hade personalen skrivit på tavlan att de hade fall av vattkoppor!!!!!!!!!!!! Vattkoppor.....herregud........Line kan bara inte få det NU!!!!!!!!!!!!!!! I morgon skulle hon egentligen gå ett par timmar på förskolan men jag bestämde direkt att hon inte skulle komma, fick ordna nåt. Så nu rycker min kära pappa ut igen och är barnvakt!!! Vilken tur!!! Hoppas bara att hon inte redan blivit smittad men hon har ju ej varit där på länge, förutom idag så det är bara att hålla tummarna!!!!!

Får hon det när vi är på kreta kan det bli en mycket längre resa.......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback