Bra dag!

Haft en bra onsdag. På jobbet flöt allt på bra och dagen gick jätte fort. Vissa dagar är bara bättre än andra och detta var en sån dag. När jag slutade sken solen och det var så där härligt vårväder som man längtat så länge efter. Jag hämtade upp Petter, Line och Nemo som var ute på en liten promenad och vi åkte ner på stan för att köpa ett nytt halsband till Nemo. Vi träffade på många som stannade upp och ville klappa Nemo som såklart njöt av all uppmärksamhet. Alla tycker han är så söt!!!!! Jag förstår dom och det bästa är att HAN ÄR MIN....VÅR!!!!

Hade planerat att jag skulle springa en runda idag, testa iallafall för det var ju ett tag sen men hade helt glömt bort att Petter ska iväg och jobba natt och behöver sova innan...så det blev inget med det....tanken var ju god iallafall...men i morgon ska jag på cirkel iallafall.


Nu har jag precis lagt Line, duschat och ska strax glo på tv. Alla måsten som städning och annat kan jag göra en annan dag!!!

Ha en bra kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback