Bra valborgsmässoafton!

På dan var Line och jag på norbergs marknad med Lisette och Moa. Line åkte karusell och i år åkte hon allihopa helt själv...jag handlade en jätte fin skylt "Our family is raised on love", en ballong och godis till Line sen avslutade vi med en fika på Elsas. Nu på kvällen funderade jag på om vi skulle iväg och kolla brasan eller stanna hemma men vi drog iväg ändå. Bra det för vi träffade på Annmari och gänget så det var kul. Line fick leka med grabbarna och hon älskar ju det. Nemo följde oxå med...bra träning. Många människor och många hundar att nosa på. Det är ju många som kommer fram och vill klappa honom och jag hörde "åh titta vilken söt hund" hela tiden....ja, han är svår att motstå när han sitter där och rynkar sin lilla panna.....

Line var trött när vi kom hem så det var bums i säng. Nemo var lika trött han!!! :-)
Jag är trött jag med men gå och lägga sej nu kan man ju inte göra...blir nog en film ikväll med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback