Jävla blåst!

Igår fick vi en överraskning och inte en rolig en tyvärr...
Jag och Petter var i avesta när min kusin Daniel ringer och berättar att ett av våra träd blåst ner och hänger fast i träd på andra sidan vägen...det var bara att åka hem snabbt för att se hur läget var.
Tack och lov har ingen eller inget kommit till skada och det får man ju vara glad för men det blev ett jävla jobb att få ner trädet som inte gått av på mitten utan gått av nere vid rötterna. Det är bra då att ha kontakter så mina kusiners "styvpappa" kommer som en räddare i nöden och sågar ner det med hjälp av min pappa. Nu har vi massor med jobb framför oss med att få bort allt och såga till ved. Snälla pappa och mamma kommer och hjälper oss i morgon!!!

Jag är ledsen över att min fina skogsdunge nu är borta...Lines och Nemos härliga skogskoja.... :-(

Nu är det helg och det är ju som vanligt sååååå jäkla skönt!!! Nu mys med familjen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback