Nemo, mitt bästa kvällssällskap!

Det är bara jag och Nemo som är vakna...och jag är så glad för nu slipper jag dom ensamma kvällarna när Petter jobbar eftermiddag eller natt....jag kommer ju alltid ha Nemo som sällskap och det känns riktigt bra!!!! Han är så go på kvällarna...ja, på dagarna med såklart men han är så lugn på kvällen, vill bara ligga bredvid eller i knät. Tittar oroligt på mej om jag försvinner, går på toa eller nåt. Är han nere på golvet så följer han genast med mej.

Nu sitter jag vid datorn och då gnyr han lite,,,,vill helst inte vara själv i soffan...

Nepp, sista vändan ut sen ska vi oxå sova!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Mysigt!!! Saknar dom där kvällarna med Jessie gosandes i soffan brevid en <3 Hoppas det är bra med er! Det är så trevligt att läsa din blogg & kolla vad ni har för er =) Kram Kram

2011-04-21 @ 06:30:17
Postat av: Marie

Så roligt att du läser Sofia. Ibland undrar man ju vilka som läser...

förstår att du saknar Jessie....de är sånt underbart sällskap...!!!

kram på er och hoppas vi kan ses snart!!!

2011-04-21 @ 20:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback