Bra fredag

Denna fredag blev en ledig fredag och det gillades....sååååå skönt!!!!!!!!! Gick omkring i mysbrallor hela morgonen och sen fick vi trevligt besök av Lisette och Moa. Jag bjöd Lisette på lunch och sen hann vi även med lite fika. Moa har blivit så stor och det var skoj att träffa henne när hon var vaken, hon har nämligen sovit det senaste gångerna när vi setts ute på en promenad. Fick bekräftat idag att Line har väldigt känsliga kräkreflexer...Moa spydde lite och när Line fick se det höll hon själv på att spy. Tidigare har vi ju märkt att om hon får hårstrån i munnen så är det ibland nära att hon spyr och hon vill gärna att jag ska ta bort mina hårstrån som ligger i handfatet...men jag visste inte att det var så illa....

Jag och Line lämnade Nemo ensam en stund i dag när vi skulle iväg och handla. Det verkar fungera ganska bra när han är själv...han gnällde lite när jag skulle ta ner vagnen från altan men det var säkert för att han hörde mej för sen när jag stod tyst och lyssande så blev han tyst.

Han är jätte duktig med att kissa och bajsa ute och ett par gånger har han satt sej vid dörren för att visa att han vill ut. Vi är duktiga på att gå ut ofta så det är sällan det händer nåt inne, vilket är skönt. Blir säkert annat nästa vecka när han ska vara själv lite mer eftersom vi båda jobbar.

Nu väntar vi på Petter som ska komma hem med thai mat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mumsigt värre!


Nemos favoritstil när han sover....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback