Biobesöket...

...Igår var lyckat och Line ÄLSKA det!!! Såklart hon gjorde det...
Hon såg så cool ut där hon satt min lilla tjej, åt godis med 3D glasögon på!!!! Annmari och barnen var oxå med så det var kul.

Idag vaknade hon med feber :-(! Hon har ju varit lite snorig och hostig ett par dagar men jag hade hoppats att hon skulle klara sej, tycker vi haft tillräckligt med sjukdomar på sistone...men icke! Så det blev en vab dag för mej idag eftersom Petter redan hunnit till jobbet.

Men ibland så är det rätt mysigt att vara hemma...idag har det varit en sån dag....vi har myst i soffan, Nemo liggandes på mitt bröst med nosen intill min hals och så Line tätt bredvid. KÄRLEK!!!!!!



Nemo har börjat gå till dörren ibland när han vill ut och göra sina behov. Han är verkligen så duktig och igår när han för första gången var själv i 5 timmar så hade han klarat sej från att göra inne....det är imponerande tycker jag med tanke på hur liten han fortfarande är!!!

Härligt väder....va ut med Nemo nyss och det värmde så skönt i solen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback