Vilken dag...

...hela dagen har det varit möten och utbildning (tecken som stöd utb.) Har bara ätit frukost och lunch med barnen typ sen har jag varit iväg på annat. Ganska slut i skallen var jag när jag kom hem så det var riktigt skönt att vila hjärnan och låta kroppen jobba på gymmet sen...

Fick dåligt samvete ändå när jag bara kom hem efter en låååång dag, åt och drog iväg igen...Line ville att jag skulle stanna hemma. Man önskar att man kunde hinna med allt utan att behöva välja bort någonting. Men i morgon är det VÅR dag, jag slutar tidigt och när jag kommer hem är det kvalitetstid med henne som gäller!!!!

Nu glor jag på big brother och sen blir det skönt att krypa ner i sängen och sova.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback