Fredag!

Råkade skicka det förra inlägget för tidigt så all text kom inte med...det jag skulle skriva var att Line och Matilda har haft jätte kul tillsammans men det var gott att få hem vår lilla tös igen nu!

Första jobbveckan är avklarad...den som brukar vara värst men som blev bättre än väntat..vi hade super fint väder hela veckan, det blev en tur till eskiln, lek i Vilhelminaparken och vattenlek på gården...+ att jag kunde ta semester och lite komp att förlänga semestern med. Inte helt fel..nästa vecka blir allt lite mer "normalt" på jobbet men det känns bra det med. Kul att träffa alla barn och kollegor igen!!!

Den här såg vi igår:

SUPER 8!


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Jag kollade på "Vi hade iallafall tur med vädret igen" och sedan kollade jag lite på "Den där Mary" och Nile city 105,6


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback