Lååång dag...

.....har det varit eftersom det efter jobbet var introduktionsmöte om NTA. Jag pch mina kollegor har anmält oss till en heldagsutbildning på detta och det ska bli riktigt spännande att testa "dom blå lådorna" tillsammans med barnen.

Vaknade vid fyra tiden i natt av ett dån och Nemo som skrek till, stackarn blev rädd när en bilstol ramla ner på golvet (ja, vi blev oxå rädda) och när vi kom ner satt han i hallen, i hörnet och såg sååå rädd ut. Efter lite mys  var allt bra igen och han gick och la sej..........men jag kunde knappt somna in igen :-( !!! Gissa om jag är trött nu............

Nemo har börjat med det där beteendet som hanhundar drabbas av när de börjar bli könsmogna........Idag såg jag det för första gången. Ännu en fas att ta sej igenom alltså!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback