Känner mej inte helt 100!

I helgen och tidigare i veckan var jag förkyld, i går var jag alldeles tung i huvudet och så idag har jag haft huvudvärk hela dagen. Den vill bara inte försvinna...! :-(

Lisette och Moa kom förbi när jag slutat jobba. Moa sov hela tiden så henne märkte vi inte så mycket av förut hennes roliga läten som Line skrattade åt och tyckte var så kul. Vi planerade in lite saker framöver...alltid kul!

Ja, annars har det inte hänt så mycket. Igår var Line och jag på springlek. Vi har inte kunnat gå några gånger nu eftersom Line haft sån hosta så det var ett kärt återseende. Väldigt lite träning har det varit för mej den här veckan och huvudvärken gör att jag inte tänker träna idag heller...får ta nya tag nästa vecka. Vill gå på cirkelträningen men Petter jobbar ju eftermiddag i morgon oxå så det blir inget... :-(

Ikväll ska jag bara ligga i soffan och glo på tv.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback