Bara skit på teve...har tråkigt!!!!!

1. Stänger du av mobilen när du går och lägger dej? Nej, den är alltid på....
2. Vem såg dej senast naken? Petter...
3. Hur såg du ut i högstadiet? Långt hår, hade ej lugg då, var betydligt smalare...
4. Hur är du som arbetskamrat? Glad, lätt att samarbeta med, skämtsam och bra koll på läget...
5. Har du celuiter? Tyvärr ja, på låren...rumpan...usch.....
6. Biter du på naglarna? Nej...
7. Har du något handikapp? ja, efter att jag bröt armen under högstadiet så kan jag inte vända upp min vänstra handflata som den ska och även känseln i tumme, pekfinger och långfingret är inte helt okej....
8. Är du rädd för att få hängbröst? hahaha, inget jag går och funderar på...klart de inte ser ut som innan man fick barn...men vad spelar det för roll....faktiskt!!!
9. Tror du gud är en man eller kvinna? Gud? Vem????
10. Tror du på utomjordingar? ja, nåt finns det....
11. Har du blivit arresterad? Nej....
12. Har du kysst en polis? Ja, men det var han inte då...
13. Vilken mat ska man inte bjuda dej på? Isterband, pölsa, blodpudding....
14. Har du nåt att dölja? Nej...jag är ärlig med det mesta....
15. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta din pojkvän från krogen? Nu går ju inte det eftersom vi har Line men om hon ej var hemma så helt klart....! Det har man ju gjort ett par gånger....
16. Kan du fixa med bilar? Kan fylla på spolarvätska, fylla på luft i däcken, kolla oljan, tanka...det är väl att fixa med bilen....???
17. Kan du baka? ja, inga svåra grejer men lätta,,,,typ bullar, kladdkaka, muffins, pajer..måste alltid ha recept...
18. Är du nöjd med livet? Ja, det är jag....men klart att jag har drömmar....drömmar som jag hoppas kommer bli sanna...
19. Kommer du skaffa fler barn? Ja, det hoppas jag...
20. Vilken egenskap skulle du vilja ha som du inte har? Skulle vilja kunna sjunga riktigt bra, skulle vilja kunna fler språk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback