Fredagsmys...

uttjatat uttryck jag vet.....!!!!!!!!! Men varje fredag är det precis vad vi har här hemma!!!!!!! Nåt gott att äta till middag, tända ljus, en värmande brasa (när det är kallt....) godis, dricka, mys i soffan och när Line sedan somnat tittar vi på nån film. Typ så....Efter en vecka på jobbet så är det så jäkla skönt att bara vara....

Väntar på att Petter kommer hem från jobbet så myset kan börja på riktigt!! Line och jag var ner på stan tidigare och köpte godis till ikväll. Hon vill gärna plocka i allt i påsen men när det väl ska ätas är det inte mycket hon gillar.
Men hennes mamma får väl offra sej och äta det som inte passar.......

Idag sa Line "mamma, du är min kompis".....Gulligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
På tal om kompisar...Idag fyller min fina vän Lisette 30 år!!!!! Många grattiskramar till dej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback