Saker som gör mej glad/ mindre glad!

Är glad för:
* Att det sprudlar om Line och hon utvecklas så mycket, hennes uttal blir bättre och hon är en riktig pratkvarn.
* Lines pysselsida....kan sitta länge och rita, göra halsband, klippa.
* Att jag kommit igång med träningen igen plus nyttigare matvanor.
* Att vi är inne på rätt sida av året...ljusare kommer det bli, varmare...
* Mitt jobb, trivs så himla bra och ett lugn har lagt sej över oss.
* Att jag och Petter snart ska åka till storstan, bo på hotell två nätter och bara mysa och ha det bra.
* Att det är fredag i morgon och jag och Line har mycket skoj inplanerat under helgen (petter jobbar natthelg)
* Min familj och fina vänner.
* Facebook som förgyller mina kvällar.
* Framtidsplanerna.

Saker jag inte är så glad för:
* Snön...väck med den...vill ha bar mark igen..vill ha vår...
* Att jag åt så jäkla mycket onyttigt under julen...bläääää....
* Att jag inte hinner med allt jag vill göra, träffa alla som jag vill träffa.
* Mina naglar som går sönder hela tiden.
* Mina älsklings tv-serier som har uppehåll.
* Jag är hela tiden så grymt sugen på godis..... :-(
* Folk utan humor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback