Träning!!!

Precis tränat på min ct!!! Känns riktigt skönt nu när det är gjort...jag gör fortfarande pass på den men har helt klart tröttnat lite på den så det blir inte lika ofta som förut, eftersom jag går på cirkelträningen nu och även på gymet själv då och då plus att jag tar promenader. Så jäkla nöjd med mej själv att jag kommer iväg och tränar så mycket och att jag har hållt i detta i ett helt år nu...en stor seger för mej!!!!!!!!!

Sen gör det mycket att jag har så duktiga kollegor som oxå tränar och håller igång på olika sätt. Vi peppar varandra och det är så viktigt för att hålla motivationen. Om jag tänkt att inte träna för att jag kanske inte orkar så räcker det att jag ser på facebook att de andra minsann tränat så bara måste jag oxå....en gång började jag träna på min ct klockan 22 bara för att jag inte kunde vara en latmask när de andra inte var det.



Jag och lilla Moa!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback