Bästa livet!

Va härligt det är att ha semester!!!!!!!! Det vet ni väl redan för vem tycker inte det men jag ville bara säga det! Så skönt att ta dagen som den kommer, inte planera så mycket utan bara gör det som man är sugen på just då. I morse vaknade jag först av alla, kl 8:30 (skönt när Line sover lääänge....) så jag tog en springrunda och sen åt vi frukost på altan. Efter det var vi iväg och badade i Billsjön. Nemo badade oxå, simmade och hämtade pinnar och hade riktigt skoj i vattnet. Sen åt vi ute...kebabsallad och sen åkte Line och jag till mormor och morfar. Hälsade även på min morbror Jan-Erik.

Nu har vi lagt Line och Petter och Nemo ska ut på en promenad....sen blir det att glo på nån film!!!

I morgon vet jag inte vad vi ska göra...beror på vad vi känner för...

Ska iallafall ta en springrunda när jag vaknar..................

Zumban har tagit semester.........:-( trist nu när jag var så peppad att gå. Får bli i höst!

Hej svejs.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback