Det är över nu!!!

Semestern är slut...veckorna jag längtat så länge efter sa bara SWICH och sen var det augusti och dags att återvända till jobb igen!!! Men faktiskt har jag inte sån ångest som jag brukar ha, borde ha, den kanske kommer i morgon! Line har sagt att hon tycker synd om mej som ska börja jobba så lite har jag nog gnällt över det iallafall :-)!

Idag har vi njutit av vädret. Line har badat i poolen och sen var vi iväg till Billsjön så även Nemo fick bada. Han älskar verkligen att vara i vatten och han har lärt sej att simma super bra nu under semestern till Ed. Slänger man ut en pinne i vattnet så flyger han fullkomligt ner i vattnet, simmar till pinnen, doppar huvudet ibland för att nå den och sen tillbaka till stranden igen i väntan på att man ska kasta ut pinnen igen.

Man blir alltid så himla onyttig under semestern när man är ledig och trots att jag hållt i och sprungit en del och tagit promenader så har jag gått upp ett par kilon och det är INTE okej. Så idag började jag mitt nya nyttiga liv så ett tag framöver ska jag köra stenhårt på att träna och hålla mej borta från godis, chips, kakor, alkohol, annat onyttigt och utesluta kolhydrater så gott det går. Jag bara måste!!!!!!!!!!!!!
En fördel att börja jobba, man får lite rutiner igen.............

Jag hoppas ni alla är lika nöjda med er semester som ni har haft eller fortfarande har!!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback