Line + Theodor: Sanna vänner!!!

I tisdags var Lines kompis Theodor här och lekte och idag var hon hem till honom. Det är så kul att de funnit varandra och jag gillar verkligen hela familjen. Så mysiga och det känns så tryggt när Line är hos dom. När jag lämnade av henne idag åkte jag ner på stan och hade en lunchdejt med Lisette, även hon var utan barn så vi hade lite "egolyx" tid!!!

Sprang min vända i morse oxå....varje vecka nu har jag sprungit 2 eller 3 gånger i veckan + promenader så det känns jätte bra, så lätt annars att bli förslappad när man har semester. Och med allt onyttigt man slänger i sej nu när man är ledig så är det ett måste att röra på sej!!!

Sitter med färg i håret....dags att bli brunett igen....!!! :-)

I morgon kväll ska jag träffa tjejerna, förhoppningsvis på hamnkrogen, vi får väl se hur vädret blir....!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback