Tänker!!!


Line är i Skinnsberg hos sin mormor och ska sova där i natt så jag har passat på att få lite gjort här hemma. Klippt gräs, packat (åker till Ed på måndag), gått en promenad med Nemo och städat i garderoben ( Du inspirerade mej, Sandra..... ;-) )
Nu ska jag bara LATA mej resten av kvällen och mysa med mannen min!!!!

I morgon ska vi upp tidigt och dra på hundutställning i Köping. Kul!!! Nemo är nu 6 månader och ställs i en annan valp klass, ska bli spännande!!!!

Idag hann vi med att säga snabbt hej till bror min som kom till Skinnsberg igår men som idag for till Norge med pappa för att fiska...Norge ja...ett land i stor sorg!!!! Jag kan inte sluta tänka på det som hänt. Hur kan man bara göra något sånt mot oskyldiga människor...jag tänker på alla föräldrar och andra anhöriga som mist någon....Ofattbart!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra Q

hahaha... ja, det är bra skönt med ordning i garderoben....:)

Tack för en trevlig kväll på Hamnkrogen förresten! :)



Ha en mysig "utan-barn-kväll"!



Kram

2011-07-23 @ 18:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback