Ego!

Har mms bloggat men det verkar ej fungera...

Mamma och pappa (pappa är hemma igen.... :-D) hämtade Line redan ikväll så plötsligt är jag barnfri ända till söndag. Faktiskt lite skönt med egentid, har städat här hemma och i morgon hinner jag med både en löptur och annat innan det blir fest. Jag vet att Line har det bra hos sin mormor och morfar,,,,hon jublade högt när jag berätta att hon skulle få åka dit redan idag! Men helt själv är jag inte även fast Petter är på jobbet, jag har ju Nemo fast han är inte mycket till sällskap just nu, han sover mest efter denna dag på våryran, bus med Exi och promenad. :-)

Jag tog en cider nyss och snart ska jag glo på nån film.....i morgon ska jag sova lääääänge....till minst nio iallafall och det är lyx!!!

Hejs svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback