Full fart på "syskonen" Karlssson!

Vi hämtade mat från thai idag...såååå gott, tyckte jag och Petter iallafall. Allt Line fick i sej var några riskorn och resten vägra hon ens smaka på. Jag har en 4-åring hemma och det märks på många sätt ;-)!!!

Hunnit med att sola, springa och gå en runda idag efter jobbet. Riktigt skönt när det väl är gjort men att det ska vara så jobbigt att komma iväg. Jag hinner känna efter för mycket istället bara för att ge mej av..."åh va jobbigt", "ska jag ta det en annan dag??". Det som är tur är väl att jag ändå gör springrundan men det vore skönt om man kunde vara lite mer motiverad. Längtar till Zumba passen kör igång utomhus nu efter midsommar, jag ska helt klart gå för det kändes som det var min grej! Så det blir lite annat än att bara springa och ta promenader under sommaren.

Nemo gjorde nyss "söka efter godis" pass här hemma. Han gillar verkligen det.....!!!!

Och vad han och Line leker mycket med varandra nu.....de har så skoj tillsammans och han är verkligen super duktig och leker varsamt. (oftast iallafall) Men även hon testar och gör lite "dumma" saker på honom, har man liksom inte syskon så är det hunden man testar sina gränser på. Jag fattar nu hur det är att ha flera barn!!!!! ;-)
"Nemo, sluta" "Nemo, ta inte mina saker" "nej, Nemo", "mamma!!! hjälp mej".....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback