Semestern närmar sej.........

Bara 6 arbetsdagar kvar sen börjar en skön semester!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ska bli såååååååå skönt!!!!
Våra planer inför semestern ser ut så här: Vi ska till Tibro, hälsa på Petters syster Elin med familj, Syster Emma och Petters mamma. Övernatta där för att sen åka till Gränna på "Rasspecialen" där vi ska ställa ut Nemo och träffa familjen vi köpte Nemo av, träffa Nemos mamma och syskon. Hur kul som helst!!!!
Sen ska vi till Petters pappa i några dagar, till kolmården och ev en utställning till i Köping. Sen ska vi naturligtvis hinna med mycket bad och sol, besök på hamnkrogen, lata dagar och sena kvällar ute på altan.
Bror med familj kommer hit så dom ska vi såklart oxå umgås med och sen så vips är det dags att jobba igen......
Men det ska vi inte tänka på nu..........

Första året på länge som jag ska vara ledig i endast 4 veckor........känns lite pissigt men det är min tur i år att jobba v. 31 så jag får väl stå ut för sen vet jag att jag slipper 2 år i rad....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback