Våryran är slut!

En lyckad kväll igår. Vi var här innan, jag, Ullis, Annmari och Lina. Käkade, drack och sjöng singstar...(såklart). Väldigt mycket folk på bruks, typ alla var där kändes det som. Jätte bra musik och Petter var grym. Jag stod längst fram nästan hela uppträdandet, jag fick även röra hans hand....iiiiiii!!! Hahaha.....
Men trycket bakifrån gjorde att jag gav upp på slutet och lämnade min plats....kände inte för att bli mosad.

Kvällen slutade inte så roligt för Annmari som ramlade och bröt armen på vägen hem.....spendera natten på akuten är ju inte det man vill göra efter en kväll på krogen. Stackarn!!!! :-(

Line är hemma igen...det är skönt med egotid ibland men bäst är det när hon är hemma!!!! Hon har lekt med granntjejen en stund här på eftermiddagen och nu tittar hon på en film.

Jag är lite seg idag...kommer nog somna snabbt ikväll. Så jäkla skönt att man är ledig i morgon oxå!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback