Duktiga Nemo!

Även denna natt gick bra för Nemo. Han sov från 23:00 till 06:00, gick ut och kissade och somnade sen om till klockan 08:00. Inget att klaga på där inte....
Värre var det för Line som var vaken i 2 timmar i natt. Hon var jätte ledsen, klagade på ont i magen, att hon var snorig ja, mycket var fel...

Super trött somnade hon med Nemo på soffan för en stund sen och de är ju bara sååååå söta tillsammans.

Jag tog en promenad i det sköna vädret i morse. Känner att jag är tvungen att komma igång och röra på mej igen nu efter alla sjukdomar. Men oj va jobbigt det var...alla krafter är som bortblåsta och jag kände ganska snabbt att jag är långt ifrån helt frisk. Jag hade hoppats på att kunna träna nån gång i veckan men vi får väl se...
Nu är det Petters tur att bli förkyld....ja, det går bara runt runt här i familjen!!!! :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback