Line och Nemo ute på gården!


Så här mycket snö har vi inte på gården just nu...det försvinner fort nu!!! Härligt!!! Vi har spärrat av halva gården med kompostgaller så Nemo inte ska springa iväg till bilen och sen riskera att springa ner på vägen. Det är så lyxigt att kunna ha honom lös.

Snart ska Petter och jag glo på "criminal minds" x 2...som jag har längtat efter den serien och nu börjar alltså en spinoff till serien som börjar direkt efter.

Blev ingen träning alls denna vecka, hade tänkt träna ikväll först men vi hade möte på jobbet så det vart inget. Kanske lika bra det så jag hinner bli riktigt frisk innan. Känns som jag går upp 1 kilo i vikt varje dag som går utan att jag tränar.....usch inte bra!!! Nästa vecka måste jag sätta igång!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback