Stackars liten...

Det gör ont i mammahjärtat när hon är så här sjuk. Hon spydde en gång i natt och även nu i morse...få fort hon dricker nåt så kommer det upp. Efter att hon tittat på film så blev hon så trött att hon somnade på soffan och där ligger hon nu. Tycker så synd om henne!!!



Igår kändes det som mitt huvud skulle sprängas, på kvällen hade jag 38,5 graders feber....ja, hela jag var helt slut...men efter att jag har tagit voltaren T (mirakeltabletter) så mår jag bättre idag iallafall...

Ikväll ska vi iallafall strunta i sjukdomarna och ägna oss helhjärtat åt melodifestivalen!!!!!!!! Det ska verkligen bli spännande för i år finns det många favoriter. Jag brukar oftast bara ha en favorit men i år har jag så många att jag faktiskt inte i nuläget vet vem jag ska rösta på....Det visar sej ikväll när man får lyssna på alla låtar igen!

Mina favoriter:














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback