Vi drog iväg och badade!

Vi har haft en super skön och rolig dag på metropoolen i Avesta. Förra gången Line var där med Petter upptäckte hon att det var kul att åka den stora vattenrutschkanan så idag åkte vi flera gånger till min stora glädje för det är ju såååå jäkla kul. Jag blir som barn på nytt.....
Förut när vi velat åka har Line sagt "nej, vill inte".....nu lät det annorlunda. Vi bubblade en del oxå...... :-)

Nu väntar vi på spänning på hockeymatchen mellan Sverige och Finland....kan ju liksom inte bli mer spännande än så och när man är halv finne så kan man glädjas oavsett även om jag såklart hejar på Sverige!!!


I morse regna det som bara den....jag gick upp vid sex tiden för att släppa ut Nemo. Men han va inte alls sugen på att gå ut trots att det gått flera timmar sen han gjort ifrån sej. Han vände direkt vi kom ut och ville in igen, efter några försök gav jag upp och han fick som han ville, gå in igen...vi gick och la oss och halv nio gick Nemo ut och kissade men han va inte dirket glad över det eftersom det fortfarande var så blöt i gräset.....hahaha, han är rolig Nemo men skönt, då behöver vi inte gå långa promenader i regn.....för det klarar jag mej utan oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback