Snart över...

Veckan lider mot sitt slut...bara fredag kvar och eftersom det är utbildning hela förmiddagen så kommer den jobbdagen gå snabbt förbi. Varit en jobbig vecka då jag jobbat fast jag varit sjuk och egentligen skulle ha legat hemma i sängen, men med folk borta och ont om vikarier så kändes det nästan omöjligt att vara hemma. Räddningen blev att jag jobba halv dagar onsdag och torsdag, som varit planerade sen en tid. Annars hade jag nog inte pallat...

I helgen ska jag bara vila och ta det lugnt. Ja, så lungt det kan bli med en fyraåring och en 9 månaders valp.... :-)
Petter jobbar natt helg så han kan man knappt räkna med. Men jag har inga direkta planer så det känns skönt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback