Tredje dagen :-(

...med huvudvärk!!!! I dag fick jag nog och gick hem lite tidigare från jobbet. Sov när jag kom hem men trots det känner jag fortfarande av den. :-(!!!!

Hoppas jag känner mej bättre i morgon...fattar inte varför jag inte blir av med den, är varken snorig eller har feber.

I morgon är det tänkt att jag ska börja i kören "full frihet"...! Annmari har varit med där ett tag så nu tänkte jag att även jag skulle prova. Älskar ju att sjunga, (hellre än bra....) och när man dessutom får sjunga pop och rock så låter det super kul!!!!!

Idag börjar GREYS igen....som jag har längtat!!!!!!!!!!!!!!!!

Igår var det säsongstart på Desperate Housewives och det var ju sååååååååå bra!!!

Nu blir det mycket tv serier att kolla på igen........men jag älskar det!!! Tur att man kan spela in när man är upptagen med annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback